Thursday, August 25, 2011

My Practical Teacher

Sekolah aku ada dua orang cekgu practical , Sorang Cekgu Raihan sorang lagi Cekgu Emi , Cekgu Raihan tu mengajaq subject math kad kelaih aku , Cekgu Emi ja takk ajaq kelaih aku , Aku rapat jugak la dgn depa , Depa mai mengajaq kad sekolah tu kalau tak salah start bulan 6 kod , Tapi hari ny 25/8 last day depa kad sekolah tuu , Aku sedih sangad lepaih ney depa tak dakk , Depa tu banyak bagi tunjuk ajar kad aku , Bukan untuk subject math saja , Tapi Macam-2 benda lagi depa bagi tunjuk ajar kad aku , Lepaih ney aku mesti rindu depa , I'll miss u so much teacherr !!

To Cekgu Raihan & Cekgu Emi = If dah balek UPSI jangan la lupa kami kad sini nahh , Selalu-2 la mcg saya , Saya harap cekgu-2 boleyh jadi guru yang terbaekk , Thanks sbb dah bagi mcm-2 kad saya , Lagi-2 FR (FORRERO ROCHER) =) , Tak sia-2 sy mintak selalu , HAHA~ Alang-2 dekad nak raya ney , Kad kesempatan ney , Saya nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI , MAAF ZAHIR DAN BATIN , Saya nak mintak maaf kalau selama cekgu mengajaq kad sekolah tu saya ada buad cekgu saket hati or saya cakap kasaq dengan cekgu , Harap dimaafkan nahh , 


Our memomy with both of THEM :
Ney time jamuan 4pk , 4m1 , 4k1 and 4k3

        Bowling with them !!! 

      My classmate with Cekgu Raihan !!!

Ney la Cekgu Emi 

Ney pulak Cekgu Raihan

Ney la pemberian dari Cekgu Raihan !!
Sy akan jg phonechain domo tu cekgu !! =)) 
Cekgu pown jaga angrybird yg sy bg kad cekgu tuu !!

Actually ada lagi penanda buku Cekgu Raihan bg, Tapi tak sempat nak snap !!

Good luck in your life cekgu !! =))


No comments:

Post a Comment