Wednesday, August 17, 2011

Annisa Munira !!!

Haaa , Hari ny cerita tak beqapa best laa , Tak tau nak cerita apa , So aku ingad nak crita pasai budak kicik neyy , Nama dia ANNISA MUNIRA BINTI ABDUL HALIM , Aku panggey dia nysa jaa , Dia ney kecik gi , Baru form 2 , Aku kenay dia ney taon lepaih kod kalau tak silap , Kenay dalam fb ja , Tak ingad tarikh bila , Time kami kenay tu kami tengah ehemm-ehemmm(paham-2 laa) ,.HAHA~ Tapi la ney kawan besa jaa , Lama dah tak mcg/call dia , Sbb dia tak guna phone , Dia dok kata "hujung bulan 9 baru nysa guna phone" , Mana lama pown nak tunggu , Tapi tadi tiba-2 dia hantaq mcg dia suroh call dia sbb dia tak dak kredid nak mcg , Dia guna phone bapak dia , Aku gayot dgn dia sampai habeh kredid aku (nysa kena ganti balekk !!!), Paihtu dia call aku balekk , Tengah dok tak dak kredid boleyh call aku balekk ooo , Nampak sangad muhong akuu !!! Alasan dia "pau org suroh topup" , Gayot punya gayot bateri phone aku pulak dah habeh , Baru nak bagi habeh kredid dia pulakk , Dia kata laen kali gayot lagi , Tapi nak habaq mai , Mmg shoq r kawan dgn dia , Dia punya gelak cukop org tua punya gelak arhh , HAHA~Lagi 1 , Kadang-2 kalau aku ada msalah aku story kad dia la , Dia pown cetu jugakk , Kalau hampa nak tau , Dia ney sombong , BUDAK HOT LA KATAKANN , HAHA~ Anyway , Nysaa , Thanks sbb sudi kawan dgn nipp walaupun nysa lebih suka kawan dgn F tuhh , HAHA~ JOKE-2 , Harap-2 kita kawan sampai bila-2 nah budak pendekk , HAHA~ , Yang tu ja untuk hari neyy , ASSALAMUALAIKUM !! =DD

5 comments: