Saturday, January 14, 2012

Rindu Kawan-2 Kelas Bestari SMK Dato' Bijaya Setia :'(

Assalamualaikum !! 
Dah lama kan aku tak berblogging ?? Ney first post aku untuk tahun 2012 =)
Kali ney aku nak habaq mai kat hampa yang aku rindu kawan-2 kelas aku kat sekolah lama =(
Aku tak mau cakap banyak , Hampa tengok ja lahh hasil tangan aku kat bawah neyy , First video aku buat , Firstly , Aku nak mintak maaf sebab lagu memang tak masukk sebab aku tak pandai nak potong lagu tuu , Apa-2 pun tengok ja okayy =)




No comments:

Post a Comment