Saturday, January 21, 2012

Lepas Rindu - Kak Ruffy =)

Assalamualaikum !! Hey Hoyy =)
Hari ney aku nak story pasal someone ney , Haaa nak tau dakk sapa ?? Jeng Jeng Jengg , 
Nama dia Rufizza Rahaimi , Dia ney kak angkat aku , Nak story mai kat hampa dia ney caring tau,
Dia baik jaa , Seronok dapat kenai dia , Kenapa aku story pasal dia ?
No !! Aku bukan story pasal dia , Aku nak story apa yang pernah terjadi pasal aku kat dia , 

Dulu enn , Time aku kenai dia , Dia couple dengan MAMAT ney (Capital N) ,
Capital N ney pernah marah-2 aku sebab dia kata aku kacau Kak Ruffy , Tak mau lah cerita panjang-2 , Nak tau apa jadi lepas tuu ?? Lepas tu ada la masalah sikitt enn , Kak Ruffy break dengan Capital N tu and dia putuskan hubungan aku sebagai adik angkat diaa , And now aku dengan Kak Ruffy dah baik but dengan Capital N tu , Teettt , No Comment =)

Lepas Kak Ruffy break dengan Capital N tu , Dia couple pulak dengan Ex dia , Si Capital A ,
Actually Capital A ney pun tak suka Kak Ruffy contact aku , Capital A ney BLOCKED aku guna facebook Kak Ruffy , Aku dengan Kak Ruffy lost contact sebab Kak Ruffy tukaq number phone , Number phone lama dia buang katanya , Tak mau cerita panjang jugak , Dan sekarang aku dah dapat contact dia , Alhamdulillah , Aku ingat dia dah lupa kat aku , Thank You akak =)

Sudah-2 la kott cerita pasal neyy , Cerita banyak-2 nanti marah pulak Si Kak Ruffy tu , HEHEH~
Nak tengok picture dia ?? Actually picture ney aku curi dari facebook Kak Ruffy ja , I'm sorry akakk =)
Tengok kat bawah ^,^


Satu gambar cukup la nohh (Y)

Bubye , Assalamualaikum =))


1 comment:

  1. Wahh.. Nice perkongsian ^^ Btw, comelnyaa kak angkat awak !!! Gebu !! =)

    ReplyDelete