Friday, August 19, 2011

TAK DAK REZEKI =((

Hari ney aku ingad nak pi jalan-2 kad jam besaq , Tapi tak dak rezeki sebab harini hujan tak berenti , Nak buad cemana kann , Then ada yang kata malam ney cerah sangad sbb malam ney bulan duduk di atas Kaabah , Mesti cantekkan kalau boleyh tengok , Tapi bebudak SP tak dak rezeki nak tengok , Mungkin ada hikmah disebalik semua ney kann , Aku tulis ney bukan sebab aku tak bersyukur sbb hujan , Aku pown tau hujan ney RAHMAT , Tidoq mesti NIKMAT , HAHA~ (JOKE) , Tapi impian aku nak beli jam baru tak kesampaian , Maybe laen kali baru ada rezeki aku nak beli jam kann , Aku teqingin jam baruu , Dah nak beli jam , Paihtu member-2 ajak p karaoke pulak esok , Aku nak korekk duet tang mana ?? Boleyh bayaq guna taek hidung dakk ?? Kalau nak , Korek ja kann , HAHA~(kotoqnya akuu) , Minggu depan lah aku pi beli jam tu , Harap-2 kesampaian la impian aku tuu , AMINN~~~ 

No comments:

Post a Comment