Monday, August 15, 2011

MERIAM !!??

Assalamualaikum (bak kata AnwarHadi *kalau tak jawab dosa kalau jawab sayaaaaaaaaaaannnnnngggggg*)!! Hari ney aku nak cerita pasai permainan (lebeyh kurang laa) yg ramai budak-2 dgn remaja-2 maen bulan-2 posa ney , Dewasa pown ada ka ?? Tak tau lah ada ka dakk , Hampa tau kod maen apa , Mercun kann ?? Yang aku nak cerita ney bukan pasai mercun , Tapi pasai abg dia MERIAM !! Tadi aku TENGOK member-2 aku maen meriam (tengok ja tak  maen nahh !!) , Tengok mcm best tp tak beqani nak maen , HEHEH~ , Maen punya maen , Keta polis mai pulak enn (time aku tengok depa maen baru la polis nak mai paseypa taktau), Paihtu ada org mai kata polis tu tanya sapa yg maen merian tuhh , Apa lagi , semua kecut r (aku sekali), Semua pakat menyorok ja , Nyorok punya nyorok , Paihtu polis tu lalu , Ingadkan cari kami , Rupanya dia pi rumah cina mana tak tau lahh , Dengaq kata cina kad rumah tu mati sbb bunuh diri (tak tau betoy ka dakk) , Kami pown p la tengok mcm org peqakk , Naseb baek polis tu tak tanya sapa maen meriam tuhh , Kalau tak kami nak jawab apa pown tak tau , Lepaih ney aku tak mau dah tengok depa maen meriam (cakap saja kodd , Kalau nak p tengok aku tengok jugakk , HAHA~) Hampa pown tok sah la dok p maen ka tengok ka org yang dok maen meriam , Bukan bagoih pown , Dok lepak-2 lagi okay dari maen meriam tuhh , HEHEHE~ Yang tu ja kod cerita aku hari ney , Tunggu esok pulak apa cerita yg aku nak share dgn hampa (kalau ada la nahh) , Okayy !! Baii !! Assalamualaikumm !! =))    

No comments:

Post a Comment