Monday, August 22, 2011

BERBUKA =DD

Assalamualaikum !! Aku nak cerita pasai malam semalam aku bukak puasa dengan cekgu practical skolah aku , Nama dia Cekgu Raihan dengan Cekgu Emi , Aku bawak Zulhilmi teman aku , Nak boh picture depa tak boleyhh , Sebab nanti depa fofularrr !!! HAHA~ , *jangan marah nah cekgu* , Nak tau kami berbuka kad mana ?? Kami berbuka kad tempat yang paling aku suka , Nama tempat tu KFC !!! Sedap kod , Ayam aku dua ketul , Besaq-2 pulak tuu , Seketul lagi tak larat nak makan , Tapi depa paksa aku makan (ada ka patot ??) , Paihtu bila aku makan punya lama , Mula la nak merungut SEJUK la apa lahh , Aku buad tak tau ja(KEJAM DAKK !!??) , HAHA~ Paihtu Zulhilmi tu p kad kedai member dia , Tinggai la kami bertiga , Then cekgu aku bagi aku 1 bungkusan/hadiah , Kad dalam bungkusan tu ada cokelat yang aku selalu mintak kad cekgu , Nak tau apa ?? FORRERO ROCHER(betoy dak aku eja ??) , Dengan keychain handphone , Keychain DOMO kodd , Adek aku jealous jaa , HAHA~ Aku ingad nak boh picture cokelat dgn keychain tu , Tapi malaih nak upload ,  Sepatotnya anak murid la kena bagi hadiah kad cekgu kann ?? Ney cekgu bagi kad anak murid , Aku rasa nak bagi something jugak kad cekgu , Tapi tak dak duet nak beli something tu , Sorry cekguu =(( ,  

No comments:

Post a Comment