Tuesday, August 16, 2011

ANGRY BIRDS !!!

Urmm , Hari ney tak tau nak cita pasai apa , So aku ingad nak cita pasai aku p ECONSAVE td , Actually tak dak benda best nak cita pown , Aku nak habaq yg aku p econsave tadi dapat beli benda yg aku minat , Benda itu adalah(tedia BM padat) ANGRY BIRDS !!! Tadi dapat beli dua keychain angry birds , 1 warna merah 1 lagi warna hitam , Nak tau harga beqapa ??? Nak tau hampa pi la beli sendiri !!! HAHA~ Murah jaa , Semua boleyh beli , Nak tau dak aku gantung keychain-2 tu kad mana ?? Bagitau pi la nohh , Yang merah tu aku gantung kad phone murah aku ,  Then yang hitam tu aku letak kad kunci motor aku , Si puteh(motor aku la) mesti suka kann , HEHEHE~ Okay lahh , Tadak apa yang nak diceritakan dah kodd , Jangan lupa baca post terbaru aku esok nahh , Tak kira la best ka dakk , Janji hampa sudi baca , K Baiii , ASSALAMUALAIKUM !!  

2 comments: